Každá počítačová střílečka vhání do žil adrenalin, to je nesporné, nelze však srovnávat 3D grafiku s reálným světem. To je právě tím důvodem, proč to pohodlné křeslo měníme za polovodičové kanóny a sci-fi bludiště nepřátelské planety s vetřelci, kosmické lodi a hororového napětí ve spoře osvětlených úzkých uličkách.
Arény lasergame mohou mít různě modifikovaná prostředí a také nabízí desítky herních variabilit. Hrát je možné buď týmově, nebo každý proti každému a zájemci o pronájem arény se předem rozhodují, jakou modifikaci si zvolí. Mohou to být například:
Cílem této hry je označit soupeřovu základnu co nejvíce symboly, např. praporky. Každý zasažený hráč se musí vrátit ke své základně, kde se tzv. dobíjí. Dobíjení trvá nějaký čas, po který nelze střílet, je možné se pouze pohybovat.
V této hře hraje každý sám za sebe a hráči mají herní vesty zhasnuté – potemnělé. Jejím cílem je získat co nejvíce bodů zasažením protihráče, který se vždy po každém zásahu na několik vteřin tzv. znehybní. Hra je zajímavá sníženou viditelností, což poměrně silně navyšuje adrenalin.
Každý zasažený hráč je tzv. přiotráven na dobu jedné minuty. Po tuto dobu se sice může pohybovat i střílet, ale nejsou mu zaznamenány body. Přiotráveného hráče může uzdravit pouze tzv. „zdravotník“, který jej symbolicky ošetří na předem určeném místě, kam se hráč vrací a tím zároveň ztrácí výhodu strategické pozice.
Hraje se týmově ve dvou nebo více týmech a cílem hry je přenést do základny protihráčů červený míč (např. gymnastický balón). Herní modus je ztížen právě přenášením míče, o ten dotyčný tým přijde v okamžiku, kdy je zasažen hráč, aktuálně nesoucí míč. V tomto okamžiku se míče zmocní protihráči.
Její princip spočívá nejen v získávání bodů za zásahy soupeřů, ale i za označování předem určených barevných míst v aréně. Označování se provádí barevným sprejem, jde o pomyslné dobytí určité kóty.
Multipurpose Blog Theme By BuyWPTemplate