Máte e-shop?

0 Comment



Základem jakéhokoliv podnikání je mít dostatek zákazníků, kteří si zboží objednají a zaplatí. Pokud má někdo nedostatek zakázek, neuživí se jen provozováním e-shopu, ale musí mít další příjem. Všechny e-shopy nějak začínaly, ale je lepší se držet nohama na zemi a nemyslet si, že i z vašeho e-shopu bude světoznámý obchod s miliardovými obraty. Záleží také na tom co chcete prodávat a jaké budete mít dodavatele. Pokud budete prodávat třeba jen svoje výrobky, bude to zase něcovaného než kdybyste prodávali třeba elektroniku.

U tvorby e-shopu je potřeba myslet na spoustu věcí. Jedna z nich je dobrá nabídka, která zaujme zákazníky, a také kvalitní marketing, který vás dostane mezi nejzobrazovanější e-shopy. Jsou to právě zbožové srovnávače, které zobrazují hledané produkty lidem, kteří je hledají. A mezi nimi může být i ten váš. Pokud chcete aby byl váš e-shop na předních příčkách návštěvnosti a aby se dostal do povědomí lidí, je potřeba spolupracovat s kvalitní marketingovou agenturou, která vám v tom pomůže.

eshop obchod

Skvělým pomocníkem je i email marketing, pomocí kterého můžete pravidelně na zaregistrované e-mailové adresy rozesílat třeba novinky ve vašem sortimentu a nebo můžete zákazníky informovat o tom, že jste produkt, který hledali, neskladnili, a tak si ho můžou objednat. Mnohé e-shopy tento druh marketingu využívají, protože je to skvělá možnost jak být s lidmi v kontaktu. A i když by všechny vaše zprávy nečetli, rozhodně si všimnou že jim byla doručena, protože ji uvidí v nové poště.

online marketing

Tento druh marketingu je vhodný pro velké i malé e-shopy, a pokud hledáte způsob jak být lidem na očích, může to být správná volba. K tomu si můžete vybrat třeba reklamní předměty nebo třeba uvítací slevu na první objednávku, a i to bude mít určitě vliv na celkový objem nových objednávek ve vašem obchodě.